Strony

22 wrz 2012

Gruszkowy jeż


Zobaczcie co znalazłam dziś
 w moim ogródku w trawie.
Jeża. Ale to nie byle jaki jeż
bo gruszkowy:))))
A tak na poważnie jutro pierwszy 
dzień jesieni dlatego zrobiłam
sympatycznego jeżyka z gruszki
podpatrzonego na FB.

Potrzebne są:
1 guszka
wykałaczki
winogrona (jasne lub ciemne)
gozdziki na oczy ( u mnie
z braku ziele angielskie:)

Gruszkę obrać mniej więcej
do połowy od strony ogonka
(ogonek zostawić).
Na ogonek gruszki wbić winogrono.
W nieobraną część wbić wykałaczki
i powtykać w nie winogrona lub
wnogrona wcześniej nadziać 
na wykałaczki i włożyć w gruszkę.
Na oczka włożyć gozdziki.



4 komentarze:

  1. dzieciaki byłyby zachwycone:) z resztą ja też jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zabawe w kuchni z dziecmi a pozniej pewnie szybkie jego zjedzenie przez te własnie dzieci fajnie fajnie

    OdpowiedzUsuń