Strony

28 maj 2011

Tort lodowy z truskawkami



Taki torcik to super sprawa na
nadchodzące
gorące dni.
Mam nadzieję,
że w końcu będzie
trochę
cieplej niż dzisiaj:))

Składniki na
tortownicę 24-26cm:

1/2 L śmietany kremówki 30%
1 śmietan fix
2 opakowania cukru waniliowego
 150g bezów
opakowanie płatków
migdałowych (60g)


truskawki i tarta czekolada

do dekoracji wierzchu

Spód tortownicy wyłożyć
folią aluminiową
(dwa złożone na krzyż paski folii).
Śmietanę kremówkę ubić na sztywno.
Dodać cukier waniliowy i
śmietan fix.
Wsypać pokruszone
bezy i płatki migdałowe.

Wyrównać powierzchnię i wstawić
do zamrażalnika na kilka godzin
(najlepiej na całą noc).
Wyjąć ok. 15-20 minut
przed spożyciem, udekorować
truskawkami i tartą czekoladą.
Najlepiej spożyć w całości
(już nie zamrażać).
ps. proszę się nie sugerować
zdjęciem i nie wkładać
do środka truskawek.

6 komentarzy:

  1. u mnie dziś przyjemnie ciepło. Ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachciało mi się takiego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...mam wszystkie skladniki...i co teraz??chyba musze wstac od kompa i udac sie w kierunku kuchni..oj ilka ilka...naraobilas mi ochoty...no truskawek nie mam...ale mam czekolade;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że torcik przypadł do gustu;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś niesamowitego !!! ten torcik mówi do mnie: Zjedz mnie !!!
    :):):)

    OdpowiedzUsuń