Strony

9 kwi 2011

Strucla serowa z rodzynkami


Moja druga połówka bawi się
dzisiaj
od rana na bitwie paintboloowej

a ja bawię się w kuchni:))
Zrobiłam między innymi
tą strucle z ciasta francuskiego
z serem i rodzynkami.

Składniki:

1 opakowanie ciasta francuskiego (275g)
ok. 30-50dag białego serka kremowego
(ja preferuję Presidenta) ok. 3 łyżki cukru pudru
rodzynki (ilość wg. gustu)
kilka kropli aromatu cytrynowego

1 żółtko+1 łyżka mleka
do posmarowania
wierzchu

Jeśli mamy ciasto francuskie mrożone
najpierw
rozmrozić.
Ser utrzeć z cukrem pudrem.
Dodać sparzone rodzynki i aromat.
Ciasto francuskie rozwinąć.
Zaznaczyć środek wzdłuż.

Na jednej połówce ułożyć ser a na
drugiej zrobić nacięcia.

Ja zrobiłam specjalnym wałeczkiem.
Brzegi posmarować wodą i nałożyć połówkę
z
nacięciami na tę z serem.

Dokładnie zlepić brzegi ciasta.

Wierzch posmarować żółtkiem z mlekiem.

Piec ok. 25 minut w 190-200 stopniach.
Po ostudzeniu można
posypać cukrem pudrem.


2 komentarze: